Fandom

Magyar WikIkariam

V0.2.0

161pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
  • Feature - Cselekmény pontok bevezetése: minden kereskedelmi és katonai művelet mostantól egy cselekmény pontba kerül a megfelelő városból. Minden játékos városának alapból két cselekmény pontja van. A városháza minden ötödik szintje után 1-el növekszik ez a szám (vagyis egy városnak aminek 10-es szintű városháza van, 4 cselekmény ponttal rendelkezik).
  • Feature - Fejlesztés vétele kristályokkal: az "Üveg" kikutatása után lehetséges kristállyal befejezni fejlesztéseket. A kristály mennyisége függ a fejlesztéstől és a már kész fejlesztésektől.
  • Feature - Új épület: Helytartó Székhelye. Minden palota ami nem a fővárosban van, ilyen épületté alakul át. Az épület funkciója: Lásd a következő feature-t
  • Feature - Korrupció bevezetése a telepekbe: minden városban a fővároson kívül a korrupció jelen van. Ez negatív hatással van a nyersanyagtermelésre, fejlesztésekre és elégedettségre. A helytartó székhelyének fejlesztésével csökkenthető a korrupció. Amint a helytartó székhelye olyan szinten van mint a telepek száma -1, a korrupció megszűnik. A korrupció lépésenként lesz fejlesztve ahogy a következő frissítések kijönnek. A jelenlegi korrpció a városházákban látható.
  • Feature - A diplomatához érkezett üzenetek speciálisan vannak jelezve
  • Feature - Egyezmény ajánlatok mostmár a diplomáciai tanácsadónál kezelhetők
  • Bugfix - A diplomatához olyanaktól akik nincsenek szövetségben érkezett üzenetek rendesen jelezve
  • Bugfix - A diplomatához olyanoktól akik szövetségben vannak érkezett üzenetek rendesen jelezve

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki