Fandom

Magyar WikIkariam

V.0.3.0

161pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
  • Feature - A lehetséges akciópontok száma növelve lett. Az alapból városonként járó akciópontok száma 2ről 3ra lett növelve és minden negyedik városháza szint után jár plusz egy akciópont (korábban minden 5ik szint után járt)
  • Feature - Új épület: Erdészház. Növeli a fa kitermelését a városban.
  • Feature - Új épület: Üvegfúvó. Növeli a kristály kitermelését a városban.
  • Feature - Új épület: Bortermelő. Növeli a bor kitermelését a városban.
  • Feature - Új épület: Kőműves. Növeli a márvány kitermelését a városban.
  • Feature - Új épület: Alkimista Torony. Növeli a kénpor kitermelését a városban.
  • Feature - Új épület: Ácsmester. Csökkenti a szükséges fa mennyiségét az összes építkezéshez, valamint az egységekhez.
  • Feature - Új épület: Épitész Irodája. Csökkenti a szükséges márvány mennyiségét az összes építkezéshez, valamint az egységekhez.
  • Feature - Új épület: Optikus. Csökkenti a szükséges kristály mennyiségét az összes építkezéshez, valamint az egységekhez.
  • Feature - Új épület: Szőlőpréselő. Csökkenti a szükséges bor mennyiségét az összes építkezéshez, valamint az egységekhez, és természetesen a fogadóban is.
  • Feature - Új épület: Tűzszerész. Csökkenti a szükséges kénpor mennyiségét az összes építkezéshez, valamint az egységekhez.
  • Feature - Már több raktár is építhető egy városba. A különböző raktárak kapacitása összeadódik, és ez határozza meg a teljes tároló kapacitást.
  • Feature - Az `új épület építése` képernyőn már minden épület rendelkezik hivatkozással a Súgóban a funkcióit leíró oldalra.
  • Feature - A világtérkép átdolgozva. Már Fogd és Vidd módszerre is navigálhatsz rajta.
  • Feature - A hadügyi tanácsadónál az egységmozgások megjelenítése átdolgozva.
  • Feature - 6 új kutatás lett bevezetve. Az első a `Jobb nyersanyagtermelés`, ami az öt új épülethez tartozik, amelyek növelik a városban a kitermelést, valamint a másik 5 kutatás a költségcsökkentő épületekhez tartozik.
  • Feature - A könyvtár kinézete át lett dolgozva.
  • Feature - Az épületek építési ideje meg lett változtatva. Alacsonyabb szinteken az építkezés egy kicsit tovább tart, viszont az épületek magasabb szintű fejlesztéséhez szükséges idő drasztikusan csökkentve lett.
  • Feature - A fosztás át lett dolgozva. Mostantól te eldöntheted, hogy mennyi kereskedőhajót szeretnél a csapataiddal küldeni egy fosztásra. A töltési idő többé nem függ a kikötő szintjétől, csak a kereskedőhajók mennyiségétől. Mindenki 15 árut tud bepakolni percenként, és az arany fosztása többé nem lehetséges.
  • Feature - A kereskedőhajók tárolókapacitása meg lett növelve 500 egységre.
  • Feature - Az utazási idők csökkentve lettek, a különböző katonai egységeknek más és más a sebessége szárazföldön (Pl: a Gyrokopter a leggyorsabb)
  • Feature - Minden ár meg lett változtatva: Majdnem minden épület, egység, hajó, kutatás és fejlesztés ára változott. A fenntartási költségek csökkentve lettek (Pl: 30 arany/bombázó); Az egységek és hajók értéke szintén nagy mértékben változtatva lettek, leginkább csökkentve. A paloták és helytartó székhelyek olcsóbbak lettek, viszont a többi épület drágább lett. A raktárkapacitás mostantól egységesen növekedik (8000/épület szint) Y kikötő rakodási sebessége növelve lett, magasabb szinten a sebesség lassabban nő (Pl: 10-es szinten 398-ról 437-re)
  • Feature - A luxus nyersanyagok termelése duplázva lett, a kereskedők ehhez mérten módosítva lettek. Most minden nyersanyagot 1:1 arányban cserélhetsz.
  • Bugfix - A városok nem törölhetőek, ha egy kém úton van a város felé.
  • Bugfix - Rossz hibajelzés a szövegbuborékokban.
  • Bugfix - Hibás sorrend a szövetségi tagoknál
  • Bugfix - A `város védése` gomb nem lett deaktiválva, ha nem volt használható kereskedőhajó
  • Bugfix - A "flotta visszahívása" gomb a kikötőben, a várakozási sorban lévő első flottát hívta vissza.
  • Bugfix - Egy kereskedelmi egyezmény megszüntetése megszüntette a játékossal az összes többi egyezményt is.
  • Bugfix - A katonai egyezmények nem voltak megszüntethetőek.
  • Bugfix - Egységek áthelyezését támadásnak jelezte a katonai áttekintésnél.
  • Bugfix - Ha a visszatérő csatahajók egy blokádolt kikötőbe érkeztek volna, akkor más útvonalat kerestek, hogy kikerüljék a harcot.
  • Bugfix - Amikor a Fogadó le lett rombolva, a lakosok elégedettsége nem csökkent.
  • Bugfix - Megjelenítési hiba, ha az egeret egy nyersanyaglelőhely fölé vittük.
  • Bugfix - A kémek felfedezhetősége az útjuk alatt és a küldetésük alatt rosszul volt jelezve, a visszatérési idejük mindig nulla volt.
  • Bugfix - Megjelenítési hiba egy bányába adakozók listájában, ha egy játékos több várossal rendelkezik az adott szigeten.
  • Bugfix - Ha az állomásozó egységek vissza lettek hívva, az akciópont várost váltott.
  • Bugfix - Amíg az épület fejlesztés alatt volt, addig a leírás-link nem működött.
  • Bugfix - A szállítási nézetben, néha a városvezető neve hibásan volt jelezve.
  • Bugfix - A kutatási oldalon, a szükséges kutatási idő hibásan volt jelezve, mert a kutatás már befejeződött.
  • Bugfix - A szövetségi oldalon lévő pont lista nem egyezett a toplista pontjaival.
  • Bugfix - A felfedezési kockázat minden kémküldetéshez hibásan volt jelezve.
  • Bugfix - A szétszóródott katonai egységek támadóként voltak jelezve a hadügyi tanácsadónál.

Kérlek helyezzétek át a megfelelő helyre és ezt a mondatot töröljétek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki