FANDOM

Szükséges FejlesztésSzerkesztés

Hogy kolonizálhass ki kell fejlesztened a Terjeszkedést a Hajózásban.

PalotaSzerkesztés

Hogy kolonizálhass építened kell egy Palotát. Kutatások nélkül, egy egyes szintű Palota 748 Fába kerül és 4 órát vesz igénybe. Az alapítható kolóniák számát a Palota szintje korlátozza.

  • A maximum Palota szint 11, szóval csak 12 városod lehet.

KolonizálásSzerkesztés

Először is fel kell fejlesztened a Palotádat a kívánt szintre - Hogy megépíthesd a harmadik kolóniádat szükséged lesz egy 3as szintű Palotára .

Saját tapasztalat: Mielőtt létrehoznád például az ötödik városodat, fejleszd fel minden kolóniádban a Helytartó Székhelyét 4es szintre, hogyha megépül az ötödik város akkor már csak ott legyen korrupció.

Miután megvan a Palota azután a táblázatban látható nyersanyag mennyiségeket kell összeszedni egy következő szinthez. Mikor már megvan minden, válaszdki a helyetz ahova szeretnéd az új városodat.

Mielőtt építkeznél egy szigetre amelyiken a kívánt Nyersanyag van, azelőtt nézd meg ezeket a dolgokat:

  • A szigeten lévő Csodát mely adhat neked alap bányászati bónuszt.
  • A városok számát az adott szigeten.(kevés város, alacsony szintű nyersanyag lelőhelyet jelent)
  • A többi szigetlakó pontját és városháza szintjét. (Sok alacsony szintű város lassú termelést jelent).

Kolonizálandó helyek a szigeten sárga zászlóval vannak jelölve. Amint kiadod a parancsot a kolonizálásra, a kereskedő hajóid azonnal pakolni kezdenek, és amint megérkeznek a célhelyre már kész is a kolóniád.

Ha szeretnél a kolonizáláskor Fát, Bort, Márványt, Kristályt, vagy Kénport, akkor azt megteheted mielőtt kiadod a parancsot, mindenből luxus nyersanyagból 1500at küldhetsz és fából összesen 1250et. (hogy ez miért van? azért mert a majd megépítendő kolóniában még nincs raktár.. ezért alapból csak 1500 luxus nyersanyagot tud tárolni). Ha egyszerre küldöd őket, akkor egy cselekvés pontba kerülnek, nem kell külön külön kiadni értük.

Amint hazaértek a kereskedő hajóid a kolonizálásból, máris szállíthatsz az új kolóniádból. De jusson eszedbe hogy az új kolóniádnál teljesen jelen van a korrupció, ezért nem lehet túl sok lakos ott; szóval szükséged lesz egy Helytartó Székhelyére , hogy lecsökkentsd a Korrupció mértékét.