FANDOM

KémkedésSzerkesztés

Amint van Rejtekhelyed, képeztethetsz kémeket. Minden szintfejlesztés után +1 kémet képeztethetsz. Ha ki akarsz küldeni egy kémet, a Sziget Térképen válassz ki egy várost amiről információra van szükséged. A lehetőség a kém kiküldésére a bal oldalsó menüben meg fog jelenni. Ha ezt kiválasztod, az egyik kémed megpróbál behatolni a városba. Ha a kém sikeresen behatolt a városba, a Rejtekhelyről adhatsz ki küldetéseket neki.

  • Raktár Státusz Átnézése - Kideríted hogy mennyi nyersanyag van a városban.
  • Helyőrség Kémlelése - Mennyi és milyen típusú katonák, harci gépezetek és hadihajók vannak állomásoztatva a városban.
  • Csapat és flotta mozgások figyelése - Egy flotta kiinduló pontja és célállomása, az egységek száma, a szállító hajók száma és az érkezési idő.
  • Kincstár Kémlelése - Mennyi arany van a kincstárban.
  • Fejlesztés Kémlelése - Kideríted hogy milyen felfedezéseket tettek mostanában.
  • Üzenetforgalom Figyelése - Kideríted hogy a kémlelt egyén kivel váltott üzenetet az utolsó pár órában. Csak az üzenet címét láthatod, de a tartalmát nem.
  • Kém visszahívása - A kém visszatér a Rejtekhelyre

Minden küldetésnél van némi esély arra hogy a kémed lebukik. Ha ez megtörténik, akkor a kémkedés célpontjának még arra is lesz esélye hogy kiderítse, honnan jött a kém!Vannak esetek amikor a kémnek az első küldetésen is nagy esélye van a lebukásra. Ez két esetbe fordulhat elő, az egyik hogy túl kicsi szintű a város a másik,hogy túl sok védelmen dolgozó kém van a városban.

  • Rejtekhely Fejlesztése - csökkenti a lebukás esélyét
  • Megfigyelt város mérete - csökkenti a lebukás esélyét
  • Kémek száma a célvárosban akik kémelhárítók - emeli a lebukás esélyét

Tipp: A lebukás esélye rendkívülien megnövekszik minden küldetés után. Várj egy kis időt mielőtt egy kémet ugyanoda küldenél, hogy csökkentsd a lebukás esélyét.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki